Knihovna č. 8

Poslední dobou sice navštěvuji knihovnu daleko častěji než dřív, ale většinou si půjčuji odborné publikace, učebnice, nebo skripta.

Přehled těchto publikací, by vás asi nezajímal, proto jsem už úlovky z knihovny dlouho nepsala. Přesto je kolikrát složitější sehnat tu správnou Fyzikální chemii, než sehnat beletrii.

Nicméně knihovna v kladně mi udělala velkou radost a zvedla počet maximálně povolených vypůjčených knih z 15 ks na 20ks. musela jsem to samozřejmě oslavit a tak jsem si pár knih přece jenom pořídila.



Dvě knihy Daniela Glattauera v jednom. Trošku jsem ji prolistovala a vypadá velmi zajímavě. První kniha- email poslaný omylem někomu jinému, a co z toho vznikne. Zní to velmi dobře. Kniha má i celkem slušné hodnocení.


O téhle knize přemýšlím už delší dobu. Chtěla jsem si jí vybrat k recenzi, ale nakonec jsem si vybrala jinou knihu, na kterou ještě tolik recenzí napsáno není. přesto jsem na ni velmi zvědavá. navíc si plním slib, že se budu víc soustředit na domácí autory. Kniha má navíc výborné recenze. 
  



Tahle kniha mě upotala svojí anotací. Vzala jsem jí s myšlenkami na mou dceru, že by se jí mohla líbit. Až poté jsem viděla názor na databázi knih, který rozhodně nebyl příznivý. přesto bych si knihu pořídila. Líbí se mi obrázky i nápad. jsem zvědavá, a  i když je kniha určená hlavně mladším ročníkům, určitě si ji přečtu i já. 

Víc už mi do povolených vypújček bohužel nevešlo. Vždy je mi tak líto, když musím na policích nechat takové krásky. Tak třeba zase příště. 

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kouzelné tenisky mého kamaráda Percyho

Oldřich z Chlumu román a skutečnost

Kluk na větvi