Nový člen domácnosti

Tento víkend nejen, že mi narostl počet knih v knihovně, navýšil se i počet našich zvířátek. Doufejme, jen dočasně, jsme pod svou střechu přijali malinkaté koťátko.

Kočička se toulala po vesnici už delší dobu, ale já jsem ji zahlédla až včera. Je malinkatá, má nemocná očička a obrovské bříško. Není to moje první zvířátko a tak mi bylo jasné že kočička má plné bříško parazitů a očička se musí začít léčit. Proto jsme jí vzali rovnou na veterinu. Dostala pastu proti parazitům, oční kapky s antibiotiky. Zatím jsme neřešili ušní svrab, který kotě určitě taky má.


Protože už jednu kočičku - kocourka máme, nemůžeme si holčičku nechat a tak hledáme miminku nový, vhodný domov. Holčička je moc mazlivá a čistotná.




Rozhodně nám za ní bude smutno.

Pokud by někdo měl zájem, dovezeme do Kladna a okolí.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kouzelné tenisky mého kamaráda Percyho

Oldřich z Chlumu román a skutečnost

Kluk na větvi