Audiotéka slaví

Právě dnes 6.10. slaví Audiotéka čtvrté narozeniny. Přiznám se, že jsem neměla tušení, že jsou audioknihy na tomto webu k dispozici tak dlouho. Já jsem si k nim našla cestu docela nedávno, ale musím přiznat, že už si některé činnosti bez poslouchání knih nedokážu představit.



Pro mě ne až tak oblíbené činnosti, jako je uklízení, žehlení, plení zahrádky atd, získaly nádech příjemných prací a to jen díky tomu, že jsem myšlenkami v příběhu. K audioknihám jsme si našli cestu celá rodina. Moje dcera moc ráda poslouchá audioknihy o historii od pana Vondrušky.

Oslava narozenin je veliká. Pokud dnes nakouknete na stránky audioteka, naleznete řadu slev. Pokud jste se tedy chystali pořídit si nějaké to mluvené slovo, dnes je na to ta pravá chvíle.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kouzelné tenisky mého kamaráda Percyho

Oldřich z Chlumu román a skutečnost

Kluk na větvi