Jak si žiju

Asi jsem byla moc hodná, protože včera mi přišly dokonce dva balíčky. V obbou dvou byla samozřejmě krásná knížka. Ale, protože jsem byla hodná opravdu moc, přišlo mi i několik pohledů. Několik, rovnou čtyři.

Pohledy nafotím a dám je sem až zítra. Dnes napíšu o novinkách v mé knihovně.

První mi přišel Frajer Manolito.

Už jsem měla tu čest s Chudákem Manolitem. psala jsem na ni recenzi ZDE
Líbil se mi styl humoru, kráthé historky, dědeček, který byl pro každou špatnost. Doufám, že i tento díl bude v tomto duchu. 

Druhou knihu jsem si vybrala hlavně podle anotace. Jde o  Mezi dvěma světy od Scotta Westerfelda


Darcy Patelová odložila vysokou školu a i všechno ostatní jen proto, aby mohla vydat svůj young adult román, který se jmenuje Zásvětí. Dostane šanci, o jaké se spoustě mladých dívek může jen zdát. Stěhuje se do New Yorku, kde nemá žádné přátele a přemýšlí, zda to opravdu bylo správné rozhodnutí. Pak ji ale pod svá křídla vezme parta jiných začínajících i zkušených spisovatelů. 
Druhá linie příběhu se odehrává právě v Darcyině románu, což je napínavý thriller o Lizzie, náctileté holce, které se podaří proklouznout do „Zásvětí“, místa mezi životem a smrtí, a přežije tak útok teroristů. Tato nová schopnost Lizzie zaskočí, Zásvětí je nebezpečné, plné potulujících se duší, které čekají na své rozhřešení. Může jim někdo pomoci? A co všechno musí dát Lizzie všanc?

Tak zásobu čtiva máme, teď už jen více času. 


Znáte některou knihu? A co se chystáte číst vy?

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kouzelné tenisky mého kamaráda Percyho

Oldřich z Chlumu román a skutečnost

Kluk na větvi