Halloweenský knižní hop

Jsem smolař. Přesto, že se skoro denně účastním různých soutěží o knihu, vlastně jsem ještě nevyhrála (klasickou knihu). Proto jsem se rozhodla, už nepokoušet štěstí a raději sama nějakou soutěž uspořádat. Moc se mi hodilo, že Vendea z blogu Vendea´s dream world of book pořádá Halloweenský knižní hop.


Já jsem do něj přihrála tyto krásky: 



Můžete vyhrát jednu, tu kterou si vyberete. 

Obě knihy jsem četla a obě jsou skvělé, každá trochu jinak. Kniha, Holka a ne ledajaká, je nádherně zpracovaná a má krásné obrázky. Pár fotek najdete ZDE a recenzi si můžete přečíst Tady.
Cizinku už mám sice přečtenou, ale recenze bude až příští týden, Přesto si myslím, že tuto knihu nemusím moc představovat. 

A jaká jsou pravidla? 


1) přihlásit se může každý, kdo sleduje můj blog a má doručovací adresu v ČR
2) Do vzkazů napíše emailovou adresu na které ho mohu kontaktovat
3) Napište mi o kterou knihu máte zájem
4) Ráda bych znala doporučení na knihy, které jste četli

Protože je to HOP, znamenáto, že soutěže se můžete účastnit i u ostatních blogerů 




Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kouzelné tenisky mého kamaráda Percyho

Oldřich z Chlumu román a skutečnost

Kluk na větvi