Svět knih a já

Ani nevíte jak se na veletrh těším. Pořád sedím doma a čtu, nebo se učím, nebo uklízím, vařím...
Někam jít je pro mě opravdu vzácnost a pokud můžu jít někam, kam opravdu chci, je to jako zázrak. 
Navíc je teď kolegině v práci nemocná a tak mám dvojité směny, pracuji téměř nonstop. 




Trochu volna mám právě dnes. Díky tomu, že vedu kroužek pro děti, jsem v práci jen do jedné. 
Pak si chvilku hraju s dětmi a potom je to toužebně očekávané volno. 
Navíc dneska byli děti moc hodné. Snaží se mě přesvědčit, abych vedla kroužek i příští rok, a tak předstírají, že jsou ty nejhodnější děti na světě. Kromě toho, že jsem dnes zjistila, že mám ve skupině mimozemšťana - na otázku jakou má krevní skupinu odpověděl že skupini XB, a taky jednoho génia, který má dostat Nobelovu cenu - složitě mi vysvětloval jak vyrábí umělou krev, vhodnou pro transplantaci, mám ve skupině plno malých upírů - všem moc chutná krev.

Teď jsem doma a odpočívám, koukám na program veletrhu a vypisuji si co všechno chci stihnout. Přemýšlím jaké knihy si chci koupit,musím využít slevy. Mám v plánu navštívit všechny stánky a všechno si prohlédnout. Těším se, že poznám pár lidí, nechám si podepsat pár oblíbených knih, poznám oblíbené spisovatele. 

No prostě se moc TĚŠÍM.

Musím se přestat těšit, rodina se dožaduje večeře. No škoda. 

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kouzelné tenisky mého kamaráda Percyho

Oldřich z Chlumu román a skutečnost

Kluk na větvi