Knihovna 5

A zase jsem byla v knihovně. Knihy se mi tady sice kupí, ale potřebovala jsem něco do školy a k přijímačkám a tak jsem jako vždy neodolala a půjčila si i nějakou beletrii. 

Tentokrát jsem byla v Středočeské vědecké knihovně v Kladně.

Neměla jsem moc času a tak jsem sebrala jen dvě knihy. Na obě už jsem četla recenze a na obě se moc těším. 






Miluji fantasy a poslední dobou jsem na ni neměla moc času. Jen Harryho Pottera čtu s dcerou. Těšim se na ně moc, jen musím dodržet posloupnost knih. 

Četli jste, jak se vám libili? 

Komentáře

Unknown píše…
První stříbrnou knihu snů bych si moc ráda přečetla i spolu s vycházejícím druhým dílem :)
Casion píše…
Prvá kniha má krásnu obálku! Z Mesačných kroník som zatiaľ čítala iba jednotku, ale tá bola super :D O druhej knihe som počula, ale ešte som ju tiež nečítala. Dúfam, že sa ti budú obe páčiť :-)
Slavka Knihomolka píše…
Druhý díl mám taky v plánu přečíst.
Aires píše…
Moc pěkné úlovky z knihovny :) Obě knížky bych si ráda přečetla, snad mi v knihovně taky někdy padnou pod ruku :) Jsem zvědavá, jak se ti budou líbit :)
Unknown píše…
Četla jsem první stříbrnou knihu snů a byla jsem z toho nadšená to jak jste si celou dobu byli jistí co se stane ale potom se stalo něco jiného wow.Celé je krásně zápasované do normálního života že se to neprotíná a také to není místy zvláštní na způsob že se u nějakých knížek říkáte: hmmm.. ale toho si někdo musel všimnou nebo to by v normálním světě nebylo. Jasně že to není je to fantasy
je to nádherné.

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kouzelné tenisky mého kamaráda Percyho

Oldřich z Chlumu román a skutečnost

Kluk na větvi