Nejsem namalovaná


Autor: Alice Kopřivová
počet stran: 240
nakladatelství: Jota

Knihu mám půjčenou z knihovny. Chtěla jsem číst víc knih od českých spisovatelů a taky mě zaujala obálka. Vypadá moc hezky. 


Jde o knihu povídek ukazující nám jeden rok ženy - autorka píše, zralé ženy. Jsou to vtipné a krátké postřehy a příhody, které se mohou stát kterékoli z nás.

Styl psaní se mi líbil, jakoby to bylo to nejlehčí co se dá udělat, napsat knížku. Jednoduché, krátké, vtipné i k přemýšlení. jde vidět, že autorka má ráda svůj život a ráda se s námi o něj podělí. 

Některé příběhy mě vážně moc pobavily např. když autorka spláchla klíče od banky do záchodu, nebo když si nemohla vzpomenout kde zaparkovala auto a musela kvůli tomu vzbudit kamarádku, která s ní vůbec nebyla, jen s ní při parkování osudného auta telefonovala. Problémy s muži a jejich úklízením, zná asi každá z nás. Taky se pravidelně přemlouvám k ignorování jejich koníčků a nepořádku všude kolem.

Je to hezká, oddechová kniha. Když jsem ji četla, tak jsem si už nepřipadala tak praštěná. Moje zapomínání vystupovat na určených zastávkách, je proti tomu prkotina. 
Rozhodně doporučuji. 




Komentáře

Unknown píše…
Knihu jsem nečetla. Ale její obálka i název mě připomíná samu sebe. Určitě po této knize někdy sáhnu :)
Slavka Knihomolka píše…
Je to hezká oddechovka. :-)

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kouzelné tenisky mého kamaráda Percyho

Oldřich z Chlumu román a skutečnost

Kluk na větvi