Svět knih a já

Kvůli práci jsem se dostala na veletrh až dnes, v neděli. Moc mě to mrzelo, hlavně kvůli akcím, na které jsem se těšila. 

Doma jsem slíbila, že knihy kupovat nebudu. Chtěla jsem hlavně časopis Host. Pro ten jsem si opravdu jela, ale bohužel jste mi ho vykoupili. Tedy vy, co jste byli na veletrhu v pátek a sobotu. 


Výsledek obrázku pro svět knihy 2015


Ráno jsem nemohla dospat, jak jsem se těšila. Přece jenom se moc často někam
 nedostanu, navíc jsem jela úplně sama, což mě sice trochu mrzelo, ale měla jsem cestou čas číst. 


Vstávala jsem v šest ráno, chystala jsem se a jako správná ženská přemýšlela co si vezmu na sebe. Byl to boj - pohodlí, nebo krása. Nakonec jsem se přece jenom oblékla, nachystala si tašku, knížku a vyrazila. 

Do Holešovic jsem dorazila bez větších problémů. Moc jsem se těšila. Pokud jste tedy potkaly hloupě se usmívajícího blázna, s knihou pod paží, byla jsem to já.

První stánek na který jsem narazila byl nakladatelství Brána. Nebyla jsem na veletrhu ani minutu a už jsem držela v ruce knihu a nehodlala jsem se jí vzdát. Možná se to zdá dětinské, ale miluji Harryho Pottera, takže když mi už poněkolikáté tvrdili, že kniha je ještě o stupínek lepší než Potter, byla moje. Ano, mám knihu Sedmý syn - Joseph Delaney. Četla jsem na ni velmi pozitivní recenze, tak se na ni moc těším.




Dvě knihy jsem dostala zdarma, jen tak a dvě jsem si koupila ve slevě. Opravdu jsem se mooooc krotila, abych nenakupovala.

Takže mám ještě Rebelky od Sarah Mlynowské z Joty za 50,-kč, Posla soumraku od Toma Lloyda , kterou jsem koupila na stánku Pevnosti za 20,- kč
A zdarma jsem dostala Pražská ekloga od Jiřího Kovtuna a Solibo ohromný od Patrick Chamoiseau.



 Na stánku Pevnosti jsem doplnila chybějící čísla časopisu. Poslední dobou nestihám číst a kupovat








Časopis Plav a A2 je už rutina a když byl se slevou nebylo o čem přemýšlet.
Když jsem na stánku A2 vykládala, jak jejich čtrnáctidenník jde koupit u nás ve vesnickém Coopu, bylo veselo. Myslím, že mi dámy moc nevěřily.






Nakonec jsem nesla domů dvě plné igelitky. Paráda a navíc jsem dostala i elekronické knihy a slevy na nákup. 

Moc jsem si to užila, jen mě mrzí, že jsem nepotkala Petru Neomillnerovou. Musely jsme se těsně minout na stánku Pevnosti.

Mám radost i ze záložek a katalogu.

Teď jsem už doma a vzpamatovávám se. Kafe, počítač,čokoláda - já vím, chtěla jsem sladkosti omezit, ale začnu až zítra. :-) 

Komentáře

Ivcca píše…
Pěkný report :) Ani jsem si nevšimla, že tam byly i časopisy.
Slavka Knihomolka píše…
Jo, bylo jich tam víc, ale pro mě jsou tyhle nej.
Slavka Knihomolka píše…
Já mám totiž doma knihy úplně všude. U postele, na prádelníku, na stole v kuchyni... Dokud knihu nepřečtu nezakládám ji do knihovny. Můj přítel je už z toho neštastný. Takže jsem to slíbila. Myslím, že mi stejně nevěřil. :-)

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kouzelné tenisky mého kamaráda Percyho

Oldřich z Chlumu román a skutečnost

Kluk na větvi