Hydratační pleťový olej s olivovým olejem

Můj názor na hydratační pleťový olej od Avonu


Výsledek obrázku pro Hydratační pletový olej s olivovým olejem Avon

Mám velice suchou pleť.  Přesto, že používám vždy hydratační kosmetiku, krémy na suchou pleť, moc se to nelepšilo. Na radu kamarádky jsem sáhla po tomto olejíčku. 

Nemám ráda, když krémy nebo pleťová kosmetika výrazně voní, Přece jenom většina z nás používá parfém a není dobré, když se dvě vůně vzájemně ovlivňují. Tento pleťový olej, jemňounce příjemně voní, myslím si, že vůni už vždy budu mít spojenou se spánkem. Je to opravdu jemná, nevtíravá vůně.

Je to olej a opravdu je hodně mastný, měl by se proto používat výhradně na noc před spaním, aby se stihl vstřebat do pokožky. Já jsem ho první týden používala i ráno. Moje pokožka to opravdu potřebovala a olej se vstřebal během chvilky. Před použitím makeupu jsem si navíc plet vysušila ubrouskem a nanesla klasický podkladový krém. Zhruba po týdnu používání, už jsem neměla potřebu olej používat i ráno a zůstal mi jen na noc. 

Balení a obal se mi líbí, navíc je tam kapátko, pomocí kterého se vám povede nabrat si jen pár kapek, přesně tolik, kolik potřebujete. Opravdu na jedno použití vám stačí jen dvě až tři kapky rozetřít. Nejprve jsem je nanášela rovnou na tvář, ale neodhadla jsem množství a tak jsem si raději vždy dala o kapku víc na dlaň a pak nanesla a v klepala do pokožky.
Trochu se obávám jestli bude kapátko vyhovující, až bude oleje jen na dně. Uvidíme.

Olej podle popisu výrobce nejen hydratuje, ale měl by chránit i před škodlivými vlivy okolí, a regenerovat ji. navíc je tam vitamín E, který by měl pokožku zjemňovat a omlazovat. 
Bohužel nenašla jsem přesné složení výrobku.


Aktivní látky:
  • olivový olej získaný lisováním plně vyzrálých oliv zanechává pleť jemnou, hebkou a pružnou, má hydratační a zjemňující účinky
  • extrakt z olivové natě má antimikrobiální, antioxidační a ochranné účinky, chrání před volnými radikály
  • vitamin E (tokoferol) zvlhčuje a zjemňuje pokožku, chrání ji před volnými radikály a vlivy životního prostředí, podporuje hojení poranění a spálenin, zlepšuje mikrocirkulaci krve ve vlásečnicích a zpomaluje stárnutí pokožky.

Mojí pokožce výrazně prospěl. proto si rozhodně plánuji pořídit celou sadu těchto výrobků a to v nejbližší době. Nejen že mám suchou pokožku, ale i mé vlasy by potřebovaly výraznější hydrataci.
Navíc cena je víc než příznivá.

Balení: 30 ml
Cena výrobku: 149,- kč


Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kouzelné tenisky mého kamaráda Percyho

Oldřich z Chlumu román a skutečnost

Kluk na větvi