Projekt - jak si žiju

Do tohoto projektu jsem se zapojila na výzvu Rachel. Je to zajímavá myšlenka psát o svém dnu. Vlastně jak si žijeme?

Takže jsem se rozhodla připojit. Budu psát každý den střípek ze svého života, co se stalo, co se nestalo, na co jsem myslela a samozřejmě co jsem četla.

Dnes je středa 20.5.2015

Vstávám v 6:00

Vůbec se mi ráno nechtělo z postele, moje fenka bordercolie nemohla spát a celou noc mě budila. Vůbec jsem se nevyspala.

Jedu do práce, dávám kafe a hurá pracovat. 

V práci končím v 13:00.

Každou středu vedu na základní škole dva kroužky pro děti. 

První kroužek začíná 13.45 a mám tam dost dětí, takže jsem se obrnila trpělivostí a hurá za dětmi. Dneska jsme vyráběli sloní zubní pěnu.Trochu se nám to vymklo a pěna byla opravdu všude. Každopádně dětem se to líbilo. 
Nevím jak budu zase vysvětlovat doma, od čeho mám zeleno-červené prsty - obarvené potravinářským barvivem.
Pak jsem si to ještě zopakovala v druhém kroužku, jen s menším počtem dětí.

Za odměnu jsem si zašla do kavárny na kafe. Kafe bylo super, venku pršelo a tak jsem si to v kavárně užila. Dočetla jsem knihu Jako zabít ptáčka. 


Rozepsala jsem recenzi, dopíšu jí až v sobotu. Teď už musím domů.

17:00 jsem doma.
Přišel mi balík na poštu. Ano, přišly mi knihy z nakladatelství MOBA. Jen škoda, že pošta už je zavřená, takže knihy si prohlídnu až zítra.
Musím oprat, uklidit a uvařit. Navíc jsem dostala několik upozornění, že bych si měla pořídit vizitky. Takže se snažím vymyslet návrh. 


Do toho mi moje dcera pořád dokola zpívá písničku S láskou nám je líp. Musí se jí naučit na besídku ve škole. Hrůůůza. Za chvíli ji budu taky umět. 

Na večeři dělám polévku a palačinky a těším se na knihu Bylo nebylo. 

Bylo nebylo


Ještě se podívám na můj oblíbený seriál Gilmorova děvčata.

Zítra mě čeká celkem dlouhý den v práci, nebudu mít skoro na nic čas. 

Jo a ještě jedna super správa. Už mi lezou na záhonku cukety. Budeme mít pěknou úrodu. 

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kouzelné tenisky mého kamaráda Percyho

Oldřich z Chlumu román a skutečnost

Kluk na větvi