Jak si žiju 7

Tak dneska mám pro změnu modré prsty. Na kroužku jsme vyráběli sliz a trochu jsme to přehnali s barvou. Vypadám jak šmoula. Aspoň prodavačky v obchodech na mě divně koukaly.

Měla jsme celý den celkem depku. Taky to počasí. Tak jsem si zašla do knihkupectví a koupila si knihu. Teda neplánovala jsem to. Chtěla jsem si jen vyzvednout nový Neoluxor, a tahle byla za 75,-korun. Prostě nekup to.

Dívka, která sahala po hvězdách


Na večeři jsem dělala bramboráky. Chtěla jsem je vyfotit, abych vám udělala chutě, ale jaksi už nejsou. Prý se musí jíst dokud jsou teplé a mě trvalo příliš dlouho, než jsem vytáhla foták. 

Tak ještě sklenička vína a dobrý film před spaním. 


Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kouzelné tenisky mého kamaráda Percyho

Oldřich z Chlumu román a skutečnost

Kluk na větvi