Jak si žiju 8

Pátek, konečně. Dnes už jsem opravdu čekala na konec pracovní doby, jako na smilováni. připadám si úplně vyždímaná. Totální skrat, těším se na víkend.

Máme naplánovaný výlet do ZOO. Ještě uvidíme jestli pojedeme v sobotu, nebo neděli. Rozhodne počasí. Tak snad bude aspoň trochu hezky.

Čtu teď krásnou knihu Procitnutí slečny Primové. Kniha se mi líbí tak, že si ji čtu tajně i v práci. Snad mi na to nepříjdou. Jen si nedokážu spojit postavu z knihy a obálku. Čtu to na čtečce, takže obálku vidím jen na počítači, ale nějak mi to k sobě nesedí. Uvidíme jak to bude dál. Zatím jsem zamilovaná do muže z křesla. Teda, jak to dopadne.






Komentáře

Unknown píše…
Pěkná kniha. Taky jsem na ni zvědavá.
Slavka Knihomolka píše…
Zatím pořád nemám dočteno, ale zatím se mi moc líbí.

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kouzelné tenisky mého kamaráda Percyho

Oldřich z Chlumu román a skutečnost

Kluk na větvi