Tag

Dnes jsem se rozhodla přijít s knižním tagem. Viděla jsem ho před delší dobou na stránkách Knižní-putovani . Moc se mi líbila tak jsem si ho taky zkusila. 

Tagy moc nepíšu a tak jsem se rozhodla to zkusit.

Přejdu rovnou k otázkám. 

1) Bývá ti špatně při čtení v autě? 
Nebývá. Kdykoli někam jedeme mám s sebou alespoň jednu knížku popřípadě čtečku. Je mi to trochu líto, protože si někdy rodina chce v autě povídat. Jenže, když ty knížky jsou tak zajímavé a nejde se od nich odtrhnout. 

2) Který autor má podle tebe jedinečný způsob psaní? 
Murakami. Jeho knihy mají nádech neskutečnosti.  

3) Harry Potter nebo Stmívání? Třemi body obhaj svůj výběr.
Harry Potter. Můžu ho číst pořád dokola, navíc je napsaný tak, že mu naprosto věřím. Věřím na kouzla a Bradavice a Harryho std. :-) Je to kniha, která se velmi dobře čte a úplně mě pohltí. Navíc to nové vydání s obrázky je nádherné. 

4) Nosíš s sebou nějakou tašku, nebo kabelku na knihu? 
Vždy, když si pořizuji novou tašku, musí se mi do ní vejít i ta nejtlustší kniha. Je to podmínka pro pořízení. Navíc nosím pro jistotu látkovou tašku, kdybych náhodou potkala knihovnu, nebo knihkupectví. 

5) Čicháš ke knihám? 
Jen když mě nikdo nevidí. 

6) Preferuješ knihy s ilustracemi, nebo bez?
Donedávna jsem si myslela, že je mi to jedno, ale ten nový Harry Potter je úžasný. Takže asi s ilustracemi. 

7) Která kniha se ti líbila, když jsi ji četla, a později jsi zjistila, že to není zrovna kvalitně napsané? 
To se mi asi nestalo. Většinou dám na svůj první názor na knihu. 

8) Máš nějakou vtipnou historku z dětství, která zahrnuje knihy? 
Moc vtipných historek nemám. Knihy miluji od malička a kdykoli mě máma hledala, našla mě někde zalezlou s knihou. Trochu mi to vyčítala. Raději jsem si četla, než se učila.

9) Která kniha ve tvé knihovně je nejtenčí? 
Krysař od Viktora Dyka. Miluji tu knihu. Je tenká, ale skvělá. 

10) Píšeš? Vidíš sebe sama v budoucnu jako spisovatelku? 
Moc ne. Nevěřím, že bych dokázala někdy napsat knihu. Moje dcera si myslí, že je to snadné a že to zvládneme, ale je to těžké. Napsat knihu není jen tak. 

11) Kdy jsi začala číst? 
Hned jak jsem se naučila písmenka a od té doby mě to nepřešlo. 

12) Jaká je tvá oblíbená klasika? 
Pýcha a předsudek. Tu miluji a vlastně od Jane Austenové všechno. Můžu ji číst pořád dokola, a to samé platí i o filmech. 



13) Je tvůj oblíbený předmět ve škole český jazyk  a literatura?
Český jazyk jsem nikdy ráda neměla, a vlastně ani literaturu. Ráda jsem psala sloh, ale jinak ne. Naše paní učitelka mi moc nesedla a tak jsem vždy měla raději matematiku a fyziku. 

14) Kdybys dostala knížku, kterou už jsi četla a nelíbila se ti, co bys dělala? 
Darovala bych ji někomu, komu by se mohla líbit. Každá kniha má někoho, komu se líbí. 

15) Která méně známá série je podobná Harry Potterovi nebo Hunger Games? 
Nevím, tyto knihy jsou tak jedinečné. Nevím k čemu je přirovnat. 

16) Tvoje oblíbené slovo? 
Moc často a ráda používám slovo prostě. Vždy, když cokoli napíšu, musím to po sobě přepisovat, jinak by slovo prostě bylo v každé větě. 

17) Upíři nebo víly? 
Asi upíři. Jsou temní a mocní. Dokáži být krutí, ale i soucitní. 

18) Měniči nebo andělé? 
Andělé, bytosti plné dobra, ale taky síly. Měniče jsem nikdy ráda neměla. Připadají mi trochu falešní. 

19)Vlkodlaci nebo duchové? 
Po přečtení knihy Mezi dvěma světy určitě duchové. Mají svůj svět a svůj život. Předtím bych asi dala přednost vlkodlakům, Ale Zásvětí mě pohltilo.

20) Zombíci nebo upíři? 
Zase upíři. Zombíci jsou moc strašidelní a já horory nemusím. 

21)Milostný trojúhelník, nebo zakázaná láska?
Zakázaná láska. V milostném trojúhelníku vždy někdo někoho podvádí a to nemám ráda. 

22) Romantická kniha, nebo akční kniha s romantickými momenty?
Akční s momenty. Dva v jednom. :-)

Co vy a otázky, jak byste odpověděli vy?



Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kouzelné tenisky mého kamaráda Percyho

Oldřich z Chlumu román a skutečnost

Kluk na větvi