Jak si žiju - výlet

Včera jsem se trochu flákala a procházela se, tentokrát po Praze.



Do Prahy jsme přijeli ještě za tmy. To byla nejhezčí část výletu. Po ulicích ještě nechodilo plno turistů, všude byl klid. Tak jsme si zašli na čajíček a na snídani. Takto brzy ráno bylo otevřený jen Mc-Cafe. Dala jsem si mátový čaj a byl úžasný stejně jako ten hrnek.


Samozřejmě, Knihomolka i na výlet s sebou tahá knihu. Zrovna je sice pořádně tlustá, ale stejně jsem ji vzala do tašky.

Prošli jsme se, byli jsme v knihovně, v Luxoru, nakupovali jsme diáře a omalovánky pro dospělé atd. Prostě jsme si užívali. V poledne už jsme byli hezky unavení a tak jsme zase skončili na kávě. Taky oběd byl, moje dcera trvala na fast foodu. Vůbec do těchto provozoven nechodíme a tak jsem to vzala pro jednou jako nutné zlo, aby byla dušička spokojená. Já jako celiatik, jsem se jen dívala jak baští.
 :-)


Počasí se nám vydařilo. Bylo teploučko, sluníčko svítilo a my nakupovali a chodili a fotili.




Byl to moc hezký den. Užili jsme si to. O tom co všechno jsme nakoupili a proč napíšu příště.

A co vy, jak jste si užili hezký den?

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kouzelné tenisky mého kamaráda Percyho

Oldřich z Chlumu román a skutečnost

Kluk na větvi