Snídaně

Je sice volný den, ale já mám plno práce. Asi stejně všechno nestihnu. Příprava do práce, do školy, napsat aspoň kousek seminárky do pedagogiky, připravit se na zkoušku z metalurgie. Hrůůůza. Ani nechci na všechnu tu práci myslet.

Rozhodla jsem se nestresovat. Ráno jsem použila novou pánvičku a udělali jsme si lívance. byli úžasné i když z bezlepkové mouky. Tentokrát jsem do nich přidala i ovesné vločky, samozřejmě ty bez lepku. Koupila jsem si ty z Tesca a jsou docela dobré. Používám je už asi čtrnáct dní a jsem s nimi spokojená.

Bezlepkovou mouku jsem si tentokrát pořídila v Albertu. Měli ji kilo za 69.90 a je taky docela dobrá. Já osobně mám nejraději mouku pohankovou, ale běžně střídám různé druhy.

Nevím jak to řešíte vy, ale já většinou vařím pro všechny bezlepkově. Málokdy se mi chce uvařit zvlášť pro sebe a zvlášť pro ostatní s klasických surovin.

Ještě foto výsledné snídaně. Takto jsem ji naaranžovala pro moji zlatou potvůrku.


Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kouzelné tenisky mého kamaráda Percyho

Oldřich z Chlumu román a skutečnost

Kluk na větvi