Zase ta knihovan

Tak jsem zase neodolala a byla jsem v knihovně. Tím pádem mi přibylo pár knih. Nebudu tu psát o učebnicích a skriptech do školy. To by asi nikoho nezaujalo a tak se pochlubím těmi dalšími produkty.

Je hrůza, že existuje limit na počet knížek, které si můžete půjčit. V té moji je to 15 kusů. To je maximum. Není to tak, že bych jich tolik přečetla, jenže když už se do knihovny dostanu, je dost těžké, vybrat jen pár knih, a ty ostatní tam muset nechat.
Takže návštěva knihovny je trochu deprese. Je mi líto těch příběhů, co tam nechávám. Vždycky si slibuji, že si je vezmu příště.
Naproti tomu zažívám absolutní euforii, z toho kolik knih si domů nesu. Těším se jak je otevřu, jak se začtu. V autobuse  po cestě domů knihy postupně všechny prolistuji. Parádní pocit.

Takže tentokrát mi v síti uvízly tyto:



Róziny dcery

Na tu se asi těším nejvíc. 

Ženy na okraji

Historie mě vždy zajímala. Dovědět se něco víc o životě v historii a osudy žen, to je to co mě zajímá.

Třetí říše

Válečný deník

Taky trochu klasiky je třeba. 

Lampáři

Tu jsem vzala celkem náhodně, tak uvidíme. 

Amélie a barevný svět

Něco pro dceru, ale taky si jí přečtu. Tak jako první díl, který se mi líbil. Aspoň jedna kniha od české autorky. Mimochodem jednu z mých nejoblíbenějších.

Komentáře

Tvidatko píše…
V knihovně mám nejradši to, že si tam vyberu náhodné knížky. V knihkupectví víc přemýšlím, protože přeci jen do toho dávám peníze, ale v knihovně si vezmu klidně něco, o čem váhám, jestli se mi to bude líbit :)
Knižní svět píše…
Časté návštěvy knihovny, to znám hodně dobře :D V mé knihovně je limit 20 knížek, ale většinou končím tak u 7 kousků :D. Jinak ani jednu z uvedených knih jsem nečetla, ale některé vypadají zajímavě
Slavka Knihomolka píše…
Taky chci limit 20. Kolikrát musím v knihovně nechat knihu, kterou bych si ráda přečetla. Většinou beru hlavně odborné knihy ke studiu a na beletrii toho pak moc nezbývá.
Slavka Knihomolka píše…
Přesně tak je to i u mě. Poslední dobou moc knih nekupuji, spíš je dostávám. Něco v elektronické podobě, tištěných knih jen pár. Pak si v knihovně libuji.

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kouzelné tenisky mého kamaráda Percyho

Oldřich z Chlumu román a skutečnost

Kluk na větvi