Tak jsem zase byla v knihovně.

Vím, že mám čtečku plnou, že nemám napsanou recenzi na Chudáka Manolita, taky mi mají přijít dvě knihy z nakladatelství MOBA, jedna kniha z kknihy, no a stejně jsem si odnesla knihy domů. Prostě to nejde odejít z knihovny bez knihy.
Návrat do Killybegs
Kniha , na kterou jsem četla upoutávku. Tak snad se mi bude líbit. 



Nejsem namalovaná!

Potřebovala jsem cíleně přečíst knihu od českého autora. Tahle vypadá, že se bude číst moc dobře.

S vlčí hlavou v erbu

Další český autor a historie. To rozhodně můžu.

Once Upon aTime - Bylo nebylo

Zaujala mě obálka a po přečtení anotace jsem ji vzala. Fantasy miluji a teď ji moc nečtu. Byla doba kdy jsem četla jen fantasy.

Finklerovská otázka

A zase kniha zaujala anotací. 

Vůbec netuším, kdy to všechno stihnu přečíst. Chtělo by to zas nějaké volno. 


Komentáře

Mony píše…
Kde bolo tam bolo by som si veľmi chcela prečítať pretože seriál je super :) Ostatné knihy vôbec nepoznám, ale tak ak budeš na ne písať recenziu, tak mi ich aspoň bližšie priblížiš...a možno po nich siahnem aj ja :D
Slavka Knihomolka píše…
Určitě recenze napíšu.
Unknown píše…
Většinu neznám, ale nenamalovanou mám rozečtenou :)
Slavka Knihomolka píše…
A jak se ti líbí? Podle ohlasů na webu by to mohlo být hodně dobré.

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kouzelné tenisky mého kamaráda Percyho

Oldřich z Chlumu román a skutečnost

Kluk na větvi