Nové knih

Vychází spoustu knih, které bych si chtěla přečíst. 

Některé mi stačí si jen přečíst, ale jiné bych chtěla mít doma. 

Škvár

Bukowského jsem kdysi přečetla celého. Moc se mi líbil jeho styl. Pár jeho knih mám z antikvariátu, ale tahle mi ještě chybí. Poslední dobou čtu trochu něco jiného, ale možná bych se k němu měla vrátit. Paní v antikvariátu, mi jako mladé holce říkala, ať si raději kupuji knihy typu Hemingwey, že se k nim budu ráda vrace. Měla trochu pravdu, ale naštěstí se ráda vracím i k Bukowskému.

Lazarovy ženy
Lazarovy ženy od M. Stepnova

Zaujala mě anotace. Může to být zajímavá kniha. 

Husitská epopej II.: 1416-1425 - Za časů hejtmana Jana Žižky

Husitská epopej. Už jsem  psala o mé zálibě v historii. Takže tato kniha od pana Vondrušky je jasná volba. 

Žena z horního patra  
Zase mě zaujala anotace ke knize.

Nových zajímavých knih vychází daleko víc, ale nebudu tady psát o všech.Třeba by jste mi mohli poradit nějakou novinku do mé knihovny.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kouzelné tenisky mého kamaráda Percyho

Oldřich z Chlumu román a skutečnost

Kluk na větvi