Konec milovníka žen



Autor: Inna Rottová

Nakladatelství : MOBA (Moravská bastei)

počet stránek : 224




Jde o soubor detektivních povídek.
Vybrala jsem si detektivku. To je u mě dost neobvyklé, ale v rámci všeobecného přehledu, jsem sáhla po této knize. Člověk by měl alespoň občas změnit žánr, nebo zkusit přečíst i něco jiného. 
Na autorce mi je velmi sympatické, že vystudovala strojní fakultu (já mám taky technické vzdělání). Vydala již 28 knih, což je opravdu vysoké a obdivuhodné číslo. Přiznám se, byla jsem zvědavá.


V povídkách si přečteme o zločinech, které vesměs spáchají obyčejní, dosud bezúhonní lidé. Svůj zločin uskuteční ze závisti, z pomsty, z vypočítavosti. Jediným pojítkem v příbězích jsou osoby vyšetřovatelek. Buď se jedná o kriminalistku kapitánku Sabinu Hronovou, nebo o soukromou detektivku Janu Brodskou.

Příběhy mají své kouzlo. Nejednou jsem se přistihla, že jsem se radovala z vyřešení případu, z toho že všechno dobře dopadlo, nebo jsem byla překvapená jak povídka dopadla. Rozhodně jsem se nenudila. Povídky i zápletky byli originální.


 Moc se mi líbilo i uvažování hlavních hrdinek, byli to ženy a to velmi chytré ženy. Trochu bližší mi byla Jana Brodská. Zaujalo mě jak ji v určitých momentech napadají úryvky z knih, přesně to se stává i mě. Byla představená jako vášnivá čtenářka. Navíc se mi líbilo, že se vše odehrávalo v mě známých lokalitách, prostě Praha. Člověk se do příběhu a situace lépe vžije.


Zdálo se mi až neuvěřitelné, jak lehké pro některé postavy bylo někoho zabít. Vraždy byly naplánovány chladnokrevně s rozmyslem, jindy spáchány z vášně v chvilkovém vzteku.
Rozhodně jsem ráda, že jsem si knihu vybrala.

Za recenzní výtisk děkuji Nakladatelství MOBA

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kouzelné tenisky mého kamaráda Percyho

Oldřich z Chlumu román a skutečnost

Kluk na větvi