Chudák Manolito - maketa neprodejné

Včera mi přišla nová kniha z Knihy Dobrovsky Nakladatelství Omega

Chudák Manolito

Jedná se o můj první recenzní výtisk. Dosud jsem dostávala knihy k recenzi jen v elektronické podobě. Mám z ní opravdu velkou radost. 
Včera jsem přišla domů docela pozdě. K mému překvapení byl balíček rozbalený. Moje milovaná dcera nedokázala ovládnout svojí zvědavost a balíček rozbalila. 

Kniha ještě není na pultech a tak mi přišla maketa. 
Poslali to úplně přesně, zrovna jsem dočetla knihu Róziny dcery a tak hurá na Manolita.

Dětské knihy miluji, četla jsem dceři, když byla malá. Snažím se ji vést k literatuře.Beru jí s sebou do knihovny a vybírám ji knihy. Většinou si je přečtu dřív než ona. Ne vždy se trefím do jejího vkusu, holt jsme každá jiná. 


Jsem zvědavá, jaký názor bude mít na knihu ona. Rozhodně si ji chce přečíst. 
"Mami a můžu si tu knihu nechat, až si ji přečteš? "







Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kouzelné tenisky mého kamaráda Percyho

Oldřich z Chlumu román a skutečnost

Kluk na větvi