Předsevzetí

Já vím, že není nový rok. Přesto jsem se rozhodla dát si předsevzetí. 


Předsevzetí

Jsem neustále zahlcená, na nic nemám čas. Nestihám mít všechno v pořádku. Mám celkem náročnou práci, navíc jsem se na stará kolena rozhodla dokončit své VŠ vzdělání a přidat si konečně před jméno titul Ing. Nevím jestli se mi to povede, ale aspoň se o to pokusím. 

Výsledek obrázku pro předsevzetí

Takže moje předsevzetí: 

1/ Zdokonalím svojí angličtinu. 
Rozhodně to potřebuji. Pořídím si pár knih v angličtině a každý týden tomu věnuji alespoň 5 hodin.

2/ Zhubnu.
 Potřebuji pár kilo dolů, hlavně pro to, abych se cítila lépe a měla více energie na moje další předsevzetí. Začnu trochou pročištění zeleným čajem, přestanu se cpát čokoládou (to bude hodně těžké, na té jsem vážně závislá).

3/ Budu víc číst a víc psát.
Opravdu mě to baví a tak se tomu budu věnovat naplno.

 Musím si víc rozplánovat svůj den a odstranit balast v podobě sledování televize a čtení časopisů. Mám ráda časopisy, ale vše co je v časopisech najdu i v knihách a na internetu. Ještě je toho hodně, co bych chtěla ve svém životě změnit a zlepšit, ale tohle je teď asi nejvíc potřeba. 

Máte vy něco, co byste chtěli ve svém životě změnit? 


Komentáře

B612place píše…
presne tyhle veci si davam jako predsevzeti snad kazdy rok :D bohuzel vetsinou nemam tak pevnou vuli :/ :D..
Slavka Knihomolka píše…
Já se budu snažit, teď to mám dokonce i na webu - tak mě to snad donutí :-)

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kouzelné tenisky mého kamaráda Percyho

Oldřich z Chlumu román a skutečnost

Kluk na větvi