Procházka

Tak mě ten můj pesan ukecal  a já ji vzala ven.


A udělala jsem dobře, jinak bych celý den jen seděla doma, uklízela, vařila, učila se a četla. 


Teď mám doma velmi spokojeného psa. Přítel je spokojený, protože mu oběd chutnal. Dokonce jsem stihla udělat i pudink. Dcera byla jezdit na koních, a teď má dokonce možnost získat na chvíli počítač a tak je taky spokojená.


Takže celkem úspěšný den. Ještě napsat recenzi na Manolita  (alespoň základní koncept), procvičit si trochu angličtinu a vybrat další knihu ke čtení. Zrovna včera mi došla Žena z horního patra od knihy.idnes .

Měli jste taky tak úspěšnou neděli? 

Komentáře

Mony píše…
Ja som mala krásnu slnečnú nedeľu :) My máme teraz nový prírastok do rodiny, malého kocúrika Alexa, takže som sa s ním na dvore hrala a snažila sa ho spriateliť s našou Lilly, fenka nemeckého ovčiaka. Hádam ich skamarátim, no zatiaľ to vyzerá nie najlepšie :D Ale trpezlivosť a čas prinesú výsledky :) Inak máš veľmi krásneho psíka, a tie dvojfarebné oči...výnimočné. Naozaj nádherný psík :)
Slavka Knihomolka píše…
Je to borderkolie. Snad už bude jen slunečno.

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kouzelné tenisky mého kamaráda Percyho

Oldřich z Chlumu román a skutečnost

Kluk na větvi