Únorová pohoda

Únor byl pro mě velmi náročný měsíc. Nejen že jsem musela napsat tři seminárky do pedagogiky, ale navíc mi finišovalo? na strojnické fakultě, zkouškové období. Takže jsem se pořád učila a učila a zase učila. Přesto jsem pár knih přečetla, i když to nebylo nijak slavné.

První knihu, kterou jsem zvládla je populárně naučná publikace Mozek teenagera. Pro mě jako pedagoga, to bylo dost poučné čtení. Pokud mě teď žáci zlobí, a že to opravdu umí, zůstávám v klidu a nerozčiluji se. Představím si, jak jim to v tom mozku funguje a jen se pousměju. Recenzi najdete ZDE


Druhou v pořadí byla dětská kniha, Kouzelné tenisky mého kamaráda Percyho. Recenze je ZDE


Mám ráda tyhle dětské knihy. Jsem sice jiná věková kategorie, než pro kterou jsou určené, ale i tak se pobavím, a aspoň vím, co čte moje dcera. 

Následuji můj oblíbenec Murakami a jeho Podivná knihovna. I na ni jsem napsala recenzi ZDE. U této knihy jsem velmi obdivovala grafiku a to jak text korensponduje s obrázky. 


Čtvrtou knihou byl Šamanský bubínek, česká detektivka. Této edici začínám doslova propadat a to jsem ještě před půl rokem tvrdila, že detektivky nečtu. Líbí se mi jednoduchost, jakým jsou podané.
Recenzi si můžete přečíst TADY .


Další v poředí je novinka Jak stvořit dívku. Zajímavý a humorný příběh, který se mi dobře četl, i když určité výhrady jsem měla. Recenze TADY .


Kniha, která se mi moc líbila byla od Kateřiny Dubské - Dcery. Bylo to moje první setkání s touto autorkou a určitě ne poslední. Líbil se mi styl i téma. Recenzi na tuto knihu jsem psala pro stránky VašeLiteratura.cz   a najdete ji ZDE . Navíc, ta obálka je prostě nádherná. 


Poslední knihou je Zmizelá od  Gillian Flynové. Kniha plná napětí a překvapení. Recenzi jsem psala pro Magazín Sova. Tuto autorku mám taky moc ráda a čtení jsem si doslova užívala.




Navíc jsem stihla i jeden komiks. Což u mě není moc obvyklé. Vyjadřovací prostředky jsou malinko jiné než u knihy, ale pomalu a jistě jim přicházím na chuť. Můj názor na něj najdete ZDE



Dalším mým počinem za únor je jedna audiokniha. Na tu jsem pěla jen a jen chválu. Teď ji pouštím na pokračování doma při vaření i příteli a myslím, že se mu taky moc líbí. jde o Stopařova průvodce galaxii namluvenou Vojtou Dykem. Super kombinace. Audioknihy už jsou pro mě nepostradatelné, hlavně při pro mě ne moc příjemných činnostech, jako je uklízení. Recenzi si můžete přečíst ZDE .



Navíc jsem se zapojila do projektu Blog Tour a můžu Vám prozradit, že už teď mám pár odpovědí a to jsem rozhodně nestihla kontaktovat všechny, které jsem chtěla. Mám přislíbeny i krásné ceny do soutěže, která bude s projektem spojená. Je škoda, že naše domácí autory trochu zanedbáváme, jsou to tak bezvadní lidé. Navíc jejich knihy jsou úžasné, jen si dát tu práci a najít si je, nejsou tak masivně propagovány.

Sečteno a podtrženo na kontě mi přibylo sedm knih, jeden komiks a jedna audiokniha. na to, jak jsem měla tento měsín nabitý, jsem s výsledkem maximálně spokojená. 

Kolik jste toho zvládli vy? Pochlubte se. 





Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kouzelné tenisky mého kamaráda Percyho

Oldřich z Chlumu román a skutečnost

Kluk na větvi