Moje nákupy

Nevím jak jste na tom vy, ale já když zapadnu do papírnictví vždy nakoupím. Většinou je pro mě problém jen projít kolem obchodu, vždy musím aspoň nakouknout. Nic nepotřebuji, přesto si prohlížím sešity, bloky, propisky, nálepky, samolepky, diáře... Je to taková krása. 

Poslední dobou navíc jsem zahoře pro postcrossing, to znamená, že navíc všude nakupuji pohledy
(i když jich mám doma už pořádnou krabici), samolepky, takové ty malinké, které se dají nalepit na pohled a washi pásky, které se na pohledech dobře vyjímají. 

Proto jsem radostí skákala dva metry vysoko, když jsem získala spolupráci s internetovým obchodem I am cute . Prodávají mnou tak oblíbený sortiment, propisky, washi pásky, samolepky, lepící papírky atd. Hned jsem si nakoupila. 

Co bylo pro mě velkým překvapením a co jsem vůbec nečekala, zboží my přišlo doslova kosmickou rychlostí. Nevím, jak to obchod udělal, ale po objednávce jsem měla zboží doma do dvou dnů. To se mi teda ještě nestalo.

A copak jsem si to hezky objednala? Samé krásné a potřebné věci, které mi budou zpříjemňovat práci i školu. 



Vše mi přišlo v obálce s bublinkovou fólii, proto se nic nepoškodilo a přišlo mi vše v pořádku.


V mém balíčku nemohla chybět washi páska. Tahle je moc krásná - třpitivá a moc dobře lepí. Hned jsem ji vyzkoušela a zaznačila jsem si s ní v diáři termín zkoušky.  Aspoň nebudu v takové depresi, že se mi termín kvapem blíží.


Lepící pásky, těch není nikdy dost. Značím si s nimi stránky v diáři i v učebnicích. Používám je i ve svých hodinách, abych si označila stránky s příklady atd. Proto jsem si pořídila rovnou dvoje. 



Do košíku jsem si přidala i propisky. Moje jsou tedy jen dvě. Jednu mi hned zabavila dcera. Musím přiznat že píší krásně tence a padnou perfektně do ruky. A taky jsou krásné. 

Ještě foto všeho dohromady.



Když si to po sobě přečtu, je to samá chvála a tak přemýšlím nad tím, co mám zkritizovat. Prostě mě nic nenapadá, tak třeba při příští  objednávce. 

Další pozitivum je, že jsem dostala slevu i pro své čtenáře. Stačí si vybrat  na stránkách www.iamcute.cz , to co se Vám líbí, zadat kód na slevu “iamcute10” a dostanete deset procent slevu na celý nákup. ne nekup to. :-)



Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kouzelné tenisky mého kamaráda Percyho

Oldřich z Chlumu román a skutečnost

Kluk na větvi