Beseda s Pavlem Bryczem

Ve středu 9.3. jsem se účastnila jedné velmi příjemné literární akce. Středočeská vědecká knihovna v Kladně pořádala besedu se spisovatelem Pavlem Bryczem. 

Tuto knihovnu mám moc ráda. Budova má nádherné prostory a je v ní vždy příjemná atmosféra. Taky ji navštěvuji pravidelně, alespoň jednou týdně. :-)

Tentokrát jsem se těšila na příjemné setkání. Poslední dobou nemám moc času, a tak podobné akce moc nezvládám. Kladno mám ale velmi blízko, tak jsem to tentokrát z vypětím všech sil a organizátorským kouzlením zvládla. A byla jsem moc ráda. 



Akce byla příjemná. Autor četl z knihy, kterou jsem neznala, a navíc bylo mluvené slovo prokládáno hudbou. Pavel Brycz mimo jiné píše i texty a tak nám pouštěl ukázky. Dozvěděli jsme se zajímavosti z jeho práce, způsobu psaní a něco málo i ze soukromí. Bylo mi trochu líto, že jsem nesehnala poslední knihu Muž bez ženy není člověk, v tištěné verzi, ale mám jeho knihu Tátologie, takže se dostalo i na podpis. Tím jsem rozšířila svou mini sbírku podepsaných knih.



Kniha Tátologie, je humorným návod, na dokonalého tatínka. Podle mě, by si ji měl přečíst každý muž, který se chce stát, nebo je otec. Myslím, že mu to pomůže, své role se nebát a jít do toho srdcem. 

Pavel Brycz má na svém kontě plno knih, přikládám obálky některých z nich, mimo jiné píše i moc hezké pohádky pro děti. 







Znáte některou? 

Je pravda, že i v knihovně se hůř hledají, ale rozhodně to stojí za tu námahu. 


Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kouzelné tenisky mého kamaráda Percyho

Oldřich z Chlumu román a skutečnost

Kluk na větvi