Blogové narozeniny

Je to zrovna jeden rok, kdy jsem začala psát blog. Za ten rok se samozřejmě mnohokrát změnil a myslím si, že ani toto není jeho konečná podoba. Jsem pořád nespokojená a snažím se vylepšovat.




Za ten jeden rok, jsem se jen utvrdila v tom, jak mě psaní a čtení baví. Zapojila jsem rodinu, přítel většinou fotí a dcera pomáhá s projekty, rozdává moudra z knih, chodí se mnou na akce atd..

Za ten jeden rok jsem stihla:

napsat  235   příspěvků
navštívit  9 literárních akcí
uspořádat   5  soutěží
zapojit se do 12  projektů
získat 62 recenzních výtisků
navázala jsem velké množství spolupráce
píšu pro dvě webové stránky


Navíc mám přes 25000 shlédnutí.


Za to vše a mnohem víc, vděčím Vám, svým čtenářům. Proto jsem se rozhodla uspořádat narozeninovou soutěž. Výhrou bude samozřejmě kniha.

Můžete vyhrát knihu Dcery od Kateřiny Dubské. Kniha je plná životních mouder a mě samotné se moc líbila.





Jediné, co pro výhru musíte udělat, je napsat mi do komentářů doporučení na knižní akci, kterou jste navštívili, nebo zajímavou knihu, kterou jste četli. Můžete mě upozornit na zajímavý projekt, o kterém jste četli atd. Navíc je potřeba napsat na sebe kontakt, abych Vás v případě výhry mohla kontaktovat. 
Sledování není tentokrát povinné, pokud se Vám ale stránky líbí, budu moc ráda.

Vyhodnocení soutěže bude 30.3.

Přeji hodně štěstí v soutěži. 

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kouzelné tenisky mého kamaráda Percyho

Oldřich z Chlumu román a skutečnost

Kluk na větvi