Listování v Kladně

Tenhle měsíc se s literárními akcemi roztrhl pytel, alespoň s těmi v Kladně. Ve čtvrtek 10.3 jsem se zúčastnila velmi populárního projektu Listování.



Tento projekt sleduji již delší dobu, ale nějak jsem neměla štěstí na termíny akcí v Praze. Když nejde hora k Mohamedovy... znáte to. Listování přijelo za mnou do Kladna.

Moc jsem se těšila, bylo to sice trochu náročnější na organizaci, ale výsledný zážitek stál za prožité problémy. Bylo to moc fajn, moc jsem se nasmála. 

Knihu, z které tentokrát četli, jsem znala. Dokonce jsem na ni psala recenzi, můžete si ji přečíst TADY . Knihu mám moc ráda, ale to, jak ji herci zpracovali mě doslova nadchlo. Smála jsem se skoro celou dobu. 

Pokud tedy máte ve svém okolí možnost na Listování zajít, neváhejte. Zážitek stojí za to. 

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kouzelné tenisky mého kamaráda Percyho

Oldřich z Chlumu román a skutečnost

Kluk na větvi