Únorový Brandnooz box

Přišel mi nový Box plný dobrot. Moc jsem se na něj těšila. Když mi přítel psal do práce, že už ho máme doma, zvedlo mi to náladu a těšila jsem se domů. 

A copak v něm tentokrát bylo? No, jako vždy samé dobroty. Vždy při rozbalování musíme být všichni a hned se hádáme, kdo co sní. Tentokrát to samozřejmě nebylo jinak. Proběhla živá diskuse, ale nakonec jsme se rozdělili. Otázku, jestli bylo rozdělení spravedlivé, raději řešit nebudu. 


 Takhle vypadal balíček po otevření. První co mě zaujalo jsou Bohemia Vrrruby.



Tyhle Vrrruby jsem si zabrala pro sebe. Smlsla jsem je na posezení. Jsou prostě úžasné. Pravidelně cvičím, snažím se držet si váhu a pak mi pošlou takovou dobrotu. Jde o balení 130g za 39,90Kč. Ještě jsem je v obchodě neviděla.


Sandwich sýr s rajčaty a bazalkou. Tuto dobrotu jsem přenechala příteli. Dostane ho jako  svačinku do práce. Nemusí se skladovat v ledničce, takže si ji klidně můžete vzít jako svačinu. V obchodě jsem ho taky neviděla, stojí 24,90Kč.


Další dobrotou je mentos bombóny. Minule přišla varianta čokoládová, tentokrát jde o soda mix. Jsou ovocné a moc dobré. Hlavní konzument byla tentokrát moje dcera. přítel chudák nedostal ani jeden bombón. Malinko víc nám chutnala čokoládová varianta, ale ani tato není marná a určitě si ji ještě koupíme. 


Majolka je výborná, toto balení výjde na 24,90 200 gramů. 


Další novinkou je nealkoholický nápoj, tentokrát ve dvou variantách. Jde o jablko a jahodu. Pro mě jsou až moc sladké. Tyhle dvoudecové plechovky vyjdou na 24,90 za kus.


Semtex, energetický nápoj získal přítel. Já dávám raději přednost kávě. příchuť granátové jablko je ale opravdu velmi zajímavá. jde o 500ml, za 35,90.


My máme velmi rádi čaj, tyhle pyramidové pytlíky mám moc ráda. Zázvor s citrónem je klasika a značka Lipton je pro mě značkou kvality. V tomto chladném období je čaj ideální nápoj na zahřátí. Toto balení stojí na 49,90.


Tyčinky kornspitz a piškotový řez 7days si zabral pro sebe dcera. Tyčinky zmizeli jako první a prý moc chutnali. piškotový řez známe již z dřívějška a je u nás velmi oblíbený jako svačina. Takže i tady se brandnooz trefil do naších chutí.


Tousty, z nich jsem byla nadšená. Zdravá nahrážka klasického pečiva. Chutnají nám samotné i s pomazánkou. Cena 32,90. Jde o další potravinu, kterou budeme pravidelně nakupovat.  


Takto to vypadá všechno dohromady. Jak vidíte, jde o samé dobrůtky. Škoda, že nevydrží déle, hned je všechny sníme a vypijeme. 

Každý měsíc se těším na novinky, které mi dorazí. Nejvíc mě na tom baví právě to překvapení, kdy stojíme kolem balíku a rozbalujeme, objevujeme a ochutnáváme. Je to výborný nápad, Milujeme Brandnooz a už teď se těšíme na březnový box. 

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kouzelné tenisky mého kamaráda Percyho

Oldřich z Chlumu román a skutečnost

Kluk na větvi