Blogtour 2016


Dlouho už jsem se nezapojila do žádné akce, takže když Iveta z blogu Obsessed-with-books vyhlásila novou Blogtour 2016 - Zpověď autorů musela jsem se přihlásit. Zapojila jsem se už minulý rok a velmi mile mě překvapilo kolik spisovatelů bylo ochotno se se mnou bavit. Dokonce jsem loni získala i podepsanou knihu přímo od spisovatelky.



Letos jsem se rozhodla zaměřit výhradně na české autory. Myslím si, že naše literární scéna je velmi bohatá na nadané autory, a právě oni si zaslouží naši propagaci. Samozřejmě i letos bude blogtour spojená se soutěží a to o knižní ceny. Doufám, že se mi podaří sehnat i pár maličkostí přímo od spisovatelů.

A co vy a knižní projekty. Chtěli by jste se nějakého spisovatele na něco zeptat? A jakou otázku by jste zvolili?

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kouzelné tenisky mého kamaráda Percyho

Oldřich z Chlumu román a skutečnost

Kluk na větvi