Knihobežník

Nevím jestli znáte tento projekt. Já jsem se do něj zapojila minulý týden, i když po knížkách v boxech jsem už pokukovala delší dobu. Narážela jsem na ně nejen v Praze, ale i u nás v Kladně a tak jsem se rozhodla o nich něco bližšího zjistit. Projekt se mi tak líbil, že jsem se do něj hned zapojila.


 Jde o projekt internetového knihkupectví Martinus.

Na různých veřejných místech jsou volně dostupné knihy, seznam míst a knih najdete vždy na internetu. Vy si pro knihu zajdete, "vypůjčíte" si ji, zaregistrujete si ji na internetu ke svému účtu. Pak jen knížku přečtete a napíšete jak se vám líbila. Následně ji opět předáte k přečtení dalšímu Knihoběžníkovi a to na kterémkoli místě.

Pokud se podíváte na stránky Knihoběžníka ZDE, zjistíte, že knih je tam opravdu hodně. Jen počet míst, kde se dá kniha vyzvednout je 3843. Mnohdy jde o novinky v perfektrním stavu. Navíc, můžete do projektu předat i svoje vlastní knížky a sledovat, kam až se dostanou.

Zroj


Po celou dobu zapojení do projektu získáváte jednotlivé odznaky. Můžete mít odznak nováčka, novináře, nebo Papparazzi.

Já jsem si hned šla vyzvednout knihu do Středočeské vědecké knihovny v Kladně. Mnou vybranou sice zrovna neměli -( kdo pozdě chodí - znáte to), ale i tak jsem si vybrala. První mou knihoběžnickou publikací je Štěstí Aloise Peina od Magdy Váňové. Jsem na ni  zvědavá, má moc hezké hodnocení. V hystorii knihy jsem našla, že do Kladna přišla Ze Ždáru nad Sázavou přes Tábor.





Navíc, mám pár knih, kterým by slušelo cestování a tak po zkouškovém jich pár polepím samolepkami a pošlu je s knihoběžníkem k dalším čtenářům.

Jak se vám tento projekt líbí?
Myslíte, že má šanci přežít? Budou lidi knihy vracet, nebo si je nechají? 



Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kouzelné tenisky mého kamaráda Percyho

Oldřich z Chlumu román a skutečnost

Kluk na větvi