Nové knihy

Ještě nejsou Vánoce a já už se můžu pochlubit dalšími novinkami v mé knihovně.

První knihu jsem dostala od dcery a přítele. Měla jsem z ní velkou radost. Pro mě je velmi těžké koupit knížku. Přece jenom čtu hodně, proto je problém vybrat knihu kterou nemám. Přesto si na to dcera troufla. Dostala jsem třetí díl série.


Klárka uvažovala i celkem sobecky. Zrovna čte první díl Selekci a tak si zajistila, že bude vědět jak Amerika dopadne. Mě se první dva díly knihy četli moc dobře. Amerika je pro mě taková Popelka budoucnosti. 


Druhou knihu jsem si vybrala k recenzi. Moc se mi líbí nejen obálka, ale i anotace. Jsem na ní zvědavá. Od Kateřiny Dubské jsem ještě nic nečetla, i když už ji mám v hledáčku dlouho. Bohužel nestíhám, knih je tolik a času tak málo. 

Moc se těším na ten klid, kdy budu číst a číst a taky trochu mlsat. 

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kouzelné tenisky mého kamaráda Percyho

Oldřich z Chlumu román a skutečnost

Kluk na větvi