Brandnooz box

Přišel mi další boxík. Načasoval si to skoro pod stromeček a udělal mi velkou radost. I pošťačka se divila, jakou jsem měla radost.



Po otevření box vypadal takto. 




Byli v něm jako vždy samé dobrůtky. Moje dcera měla největší radost z brambůrek a Jumexu.


Jumex padl jako první. Dcera to nevydržela. Obal nám bude sloužit jako termoska na výlety. Dostali jsme i výborné brusinky. Já je mám moc ráda. 


Káva. Pro mě nezbytnost. Na Vánoce jsem si koupila mletou kávu na fresh pres, ale i instantní Nescafe určitě užiji. Je to jednodušší příprava a taky mi chutná. Jde taky o výbornou variantu do práce. V našem kabinetu máme jen rychlovarnou konvici a obvykle jen pětiminutovou přestávku mezi hodinami. Proto je rychlá příprava kávy pro mě životní nutností. No jo, jsem závislák. 


Už zminované brambůrky. Malá je málem snědla hned, naproti tomu přítel je chtěl schovat na Silvestra. Každý jsou úplně jiný.
Do Silvestra určitě nevydrží. Večer otevřeme a pak už nebudou. Zastávám názor, že pokud se balíček otevře, měl by se dojíst. Tedy pokud je to takováhle dobrota. 


Smetanu už jsme měli v minulém boxu. Moc nám chutnala a byla jsem spokojená i s její velikosti a balením. Dá se z něj odlít potřebné množství a uložit zpět do lednice. Křen má rád přítel. Takže i toto byla velmi dobrá volba produktů.


Zimní mix preclíčků a krekrů od Bohemie. Mňám. Navíc je to nádherný, zimně laděný obal, dokonce i tvary krekrů mají zimní ladění. Večer budeme u televize a pohádek křupat. 


Polomáčené sušenky teď asi moc nevyužijeme. Máme napečeno cukroví, ale na cesty jako svačina se určitě hodí. Horký nápoj zázvorový, jsem měla i v minulém boxíku a moc mi chutnal. Klidně ho můžu mít i příště.

Trochu mě zklamalo, že není v krabičce žádná čokoláda, ale sladkostí máme doma dost, tak to ani moc nevadí. Rozhodně mám radost z ochutnávání.

I vy si můžete objednat krabičku s dobrůtkami na ochutnání ZDE .

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kouzelné tenisky mého kamaráda Percyho

Oldřich z Chlumu román a skutečnost

Kluk na větvi