Knižní novinky

Včera mi přišli rovnou dva balíčky s knihami. Jde o krásky, které si plánuji číst o Vánocích. Jsem asi divná, ale neplánuji žádný velký úklid, péct budu taky je malinko, není to zdravé a jsme tlustí dost, zato si plánuji jaké krásky si budu číst po večerech. Zapálím svíčku, udělám svařák, nebo naliji domácí vaječnák a budu si hovět a číst.

Největší radost mám z Husitských epopejí od pana Vondrušky. Jde o třetí díl sedmidílné série. Je to  pořádně tlustá kniha, má 624 stran.



Anotace: Třetí díl se odehrává v letech 1426 až 1440. Rodina Prokopů prožívá krizi husitské revoluce. Hlad, mor, rozvrat země amorální devastace, to provází osud země i rodu Prokopů. V knize se popisuje radikálního husitství, úpadek polních vojsk, jednání basilejského koncilu, nástup císaře Zikmunda na český trůn, jeho smrt a vzestup vlivu kališnického panstva.
Druhá kniha mi přišla také z nakladatelství MOBA. Jde o detektivku. Tentokrát se mi moc líbí i obálka. 



Marie Kovandová se nechá zlákat kamarádkou a společně začnou navštěvovat Ženský kruh. Je to neformální skupina, která se věnuje ezoterickým praktikám, muzikologii, meditacím. Přes prvotní skepsi je Marii ve společnosti těchto žen dobře a s nadšením se chystá na další setkání. Jenže jedna z jejích nových přítelkyň je zavražděna. Co se přesně stalo, kdo je vrah a proč musela Soňa zemřít?Poslední knihu mi poslalo nakladatelství Metafora. Kniha se mi moc líbí a už se těším, jak ji budu číst. 




Anotace: Co viděla zlatá rybka, když vyskočila z 27. patra... Někdy riskovat znamená jediný způsob, jak posunout svůj život dál.Rybka jménem Ian bydlí ve svém akváriu na balkoně v 27. patře. Na rozdíl od jiných rybiček, které jsou se svým skleněným obydlím spokojené, touží Ian po dobrodružství. A jen co se naskytne příležitost, přeskočí balkonové zábradlí a letí. Padá dolů na ulici. Cestou míjí okna domu a nahlíží do života jeho obyvatel.„Když strávíte celý život v akváriu, zemřete jako stará ryba bez zážitků."



Ještě pár balíčků do Vánoc příjde a ještě asi dostanu jednu knihu i pod stromeček. Budou to skvělé Vánoce. 


Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kouzelné tenisky mého kamaráda Percyho

Oldřich z Chlumu román a skutečnost

Kluk na větvi