Postcrossing a pohlednice

Dostala jsem plno dotazů, co to prý ten postcrossing je. 

Postcrossing - jde o posílání pohlednic s náhodně vylosovanými uživateli. Dnes, v době propojení světa a internetu je to krásný projekt. Pokud se zaregistrujete na oficiálních stránkách Postcrossing, vylosujete si adresu, na kterou pošlete pohlednici. Můžete si vyplnit svůj profil a nastavit si tam něco o sobě a třeba jaké pohlednice byste rádi dostávaly. Stejně tak má většina zaregistrovaných v profilu pár vět o sobě, co je zajímá  a jejich preference ohledně pohledů. 

Na projektu se mi líbí hlavně ta komunikace s celým světem. Posílám pohledy nejen po Evropě,ale třeba do Číny, USA.... Pokaždé se těším, jaká nová země mi přijde. Čím víc pohledů zašlete, tím víc vám jich dojde. Záleží zcela na vás kolik pohledů měsíčně odešlete. Taky je můžete různě zdobit, kreslit na ně, kreativitě se meze nekladou. 

Kdo má problémy s angličtinou a chtěl by si něco o projektu přečíst v češtině, může navštívit stránky pro českou komunitu. Získá zde plno užitečných informací. Je to ZDE.

Já jsem typický příklad zblbnutí, kudy chodím hledám pohlednice, které bych mohla posílat. Dnes jsem opět pár krásných ulovila. 






Vůbec jsem netušila, že je tolik variant pohledů Kladna.


Zvířátka, ty má ráda moje dcera.



A pohádky, ty jsou vždycky fajn. 




Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kouzelné tenisky mého kamaráda Percyho

Oldřich z Chlumu román a skutečnost

Kluk na větvi