Jak si žiju - narozeniny

Já nevím jek to máte vy, ale když jsou v rodině narozeniny, nezavládne poklidná a slavnostní nálada, ale spíš shon a zmatek. A přesně tak to dnes vypadá u nás. Moje milovaná a jediná dcera slaví dnes své narozeniny. Oficiálně je máš až za dva dny, ale aby mohla přijít na oslavu její nejlepší kamarádka, museli jsme termín trošku opravit. 

Zdroj


Co to znamená pro maminku? Vymyslet občerstvení, nakoupit - (to byl docela problém bez auta, tahala jsem tři velikánské tašky v pátek z práce a ještě jednu obří dnes ráno, prostě ze mě bude Rambo a svaly se mi nevejdou pod tričko), taky se musí uklidit a Klárka usoudila že i vyzdobit. Bohužel na výzdobu si vzpomněla až v pátek v osm hodin večer, když jsem přišla z práce, a to už jsem odmítla. Mohla si výzdobu vyrobit sama, ale to se jí už moc nechtělo. 

Ráno jsem vstávala jako první. Přestože je sobota byla jsem vzhůru už v šest. Hrůza. Musela jsem stihnout upéct dva dorty. Původně měl být dort jen jeden, ale mělo přijít pět holek a ještě aby jsme měli něco pro nás na neděli a taky se možná zastaví děda. Kdybych věděla jak se budu honit, tak bych snad raději dorty koupila. jenže zase by tu byl problém s dopravou. K těm taškám bych určitě dorty nepobrala. Navíc, pokud bych se rozhodla upéct jeden dort, ani bych si nelízla. Jsem celiatik a tak nemůžu ani ochutnat co jsem upekla. Proto dva dorty. Jeden bezlepkový a jeden klasický pro návštěvy. 



Navíc, jsem slíbila udělat holkám ještě pizzu. Měly sice plno brambúrků, bombónů, sušenek a já už nevím co ještě, ale pizza je prostě cool. Alespoň tak jsem byla poučena. 

Po upečení dortu nastal uklízecí maratón. Naštěstí naběhl přítel a vysával obyvák, (ještě vyleštil zrcadlo - nesmím mu křivdit, mé příspěvky poctivě čte, a zas by říkal, že o něm nepíšu hezky).Takže už jen ten zbytek a uvařit oběd. Mojí chudáčci dneska byli bez polévky. To už jsem vážně  vzdala. 

Nakonec jsem všechno samozřejmě nestihla. Holky šly ven na hřiště, přítel jel na letiště pouštět letadla (RC modely- co chceš jsem jen ženská :-)). Já  si vypiju kafe, dopíšu dnešní příspěvek a douklízím barák. 

Jak to máte vy, taky lítáte jak fretky a stejně není všechno jak má být? 

 

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kouzelné tenisky mého kamaráda Percyho

Oldřich z Chlumu román a skutečnost

Kluk na větvi