Jak si žiju

Dnes je teda velmi, ale velmi horký den. Přesto jsem nakupovala. Byla jsem v levných knihách a koupila si krásné pohlednice. Chtěla jsem si koupit i knihy, ale pak jsem si vzpomněla, že je opravdu už nemám kam dávat. Prostě to chce daleko víc času, ale nemám potuchy kde ho vzít.
Nakonec jsem si přece jednu knihu koupila.

Doma na mě čekal pohled, tentokrát z Finska a balíček s knížkou. Já mám  tak ráda poštu, když mi pořád něco chodí a já můžu  rozbalovat.

Nejprve pohledy:





Navíc koupená kniha. 


Miluji Afriku. Africké příběhy s magii ze současné Zambie. To jsem prostě musela mít a navíc byla za 39,- kč. No, nekup to.

V balíčku mi přišla kniha Malinkatý kretén. Potřebuji se taky občas zasmát.

Výsledek obrázku pro malinkatý kretén

Mám zase co číst a tak se hned do toho dám. Jsem na 659 stránce Kostičasu a je to dost napínavé. 

Co čtete zrovna teď vy? 

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kouzelné tenisky mého kamaráda Percyho

Oldřich z Chlumu román a skutečnost

Kluk na větvi