Jak si žiju - knihovna

Už dlouho jsem nebyla v knihovně. Do Prahy jsem to nějak nestihla a v Kladně byla knihovna zavřená. Stihla jsem to až dnes a  mám pár krásných úlovků. Mimo knihy určené především ke studiu jsem si odnesla tyto krásky:


Po této knize jsem toužila, zakázaná láska, každá stránka nabitá dějem - alespoň podle anotace. To musím přečíst. 



Básníka od Dominika Dána zná snad každý a já ji ještě nečetla. Je to proto, že detektivky moc nemusím. Vzhledem k potřebě všeobecného přehledu si ji určitě přečtu. Musím říct, že jsem byla překvapená, že ji měli v knihovně ve volném výběru. Navíc tam na čtenáře čeká ještě jeden výtisk. Já tu knihovnu prostě miluji. 

Poslední čarodějka - Zpívající město

Poslední čarodějku jsem vzala ze zvědavosti, líbila se mi obálka. Navíc musím v knižní výzvě přečíst trilogii. Pokud se mi kniha bude líbit, tak si určitě dám i pokračování. 

Zrovna teď čtu Stříbrnou knihu snů, moc se mi líbí, takže začnu shánět druhý díl a navíc jsem se pustila do Kostičasu a kupodivu se mi taky moc líbí. Ani nevíte jak se mi do knihy nechtělo ( co je ta divný název Kostičas ) teď si říkám, že jsem ji mohla přečíst daleko dřív. 

Co vy, co zrovna čtete? Která kniha se vám líbila? 




Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kouzelné tenisky mého kamaráda Percyho

Oldřich z Chlumu román a skutečnost

Kluk na větvi