Postcrossing



Přišla mi nová várka pohlednic a tak se musím s Vámi podělit. Už jsem delší dobu nepsala o postcrossingu. Nebylo to tím, že bych už pohlednice neposílala a nedostávala, ale přišlo mi jen pár pohlednic a to se mi zdálo na článek málo. Teď mi během dvou dnů přišla zásoba sedmi novinek z kterých mám obrovskou radost. Teď Vám je postupně představím. 

První pohlednice s želvou mi přišla z Bruselu. Za každou želvičku jsem moc vděčná, takže radost je veliká.



Druhá pohlednice je z Ukrajiny od Julie.


Krásný kávový pohled mi přišel s USA. 


Tanhle krásný pohled mi přišel z Irska. Moc se mi líbila i známka.



Další krásná želva přišla z Austrálie. Z Melbourne ještě pohled nemám a tak mi udělala dvojitou radost. 




 I z Ruska od Margarity mi přišla želva a na známce je Gogol, jak mi přeložil z azbuky přítel.



Poslední pohled přišel od Julie z Kanady od Julie. Je to její první pohled, který v postcrossingu poslala. Paráda. Už jsme si i psaly přes email. Je to krása, jak pohledy spojují celý svět.


Už jste taky propadli kouzlu Postcrossingu? 
Jaké pohledy dostáváte nejraději? 

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kouzelné tenisky mého kamaráda Percyho

Oldřich z Chlumu román a skutečnost

Kluk na větvi