Moje nákupy

Tentokrát jsem nakupovala moje milované pohlednice. Mám jich doma opravdu hodně, přesto nikdy neodolám, když jsme na výletě, nebo když v papírnictví narazím na krásné pohledy. Včera jsme byli na výletě v Nelahozevsi, nakoupila jsem si a navíc jsem objevila nádherné pohledy zvířátek.

Výlet byl nádherný, prošli jsme si zámeckou zahradu i interiér. Líbilo se to i moji dcerušce milované, které všechno poslední dobou neguje.

 Koupila jsem jich jen pár a říkám si, že se budou líbit. Zaměřila jsem si hlavně na pohledy obrazů. Ty se mi líbili nejvíc.





V Kladně jsem našla obchod, kde za pár korun měli krásné série černobílých pohledů se zvířátky. Jsou naprosto úžasné.






















 No, co říkáte, nejsou skvělé?
Film je ZDE .

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kouzelné tenisky mého kamaráda Percyho

Oldřich z Chlumu román a skutečnost

Kluk na větvi