Moje nákupy

Tentokrát jsem se rozhodla koupit si svícen - lucerničku. Opět jsem navštívila moji oblíbenou stránku postovnezdarma a v rámci spolupráce, jsem si vybrala další produkt. Padl mi do oka kovový svícen. 




Začíná jaro a já si ráda občas posedím jen tak, na zahradě. Někdy si čtu a někdy si vezmu deku, kafíčko nebo čaj a sedím a přemýšlím. Když je večer, světlo svíčky krásnědokresluje atmosféru.

Svíčky se u nás doma moc nepoužívají (mám doma hasiče a tak je tu malé tabu na otevřený oheň), ale tenhle svícen mám schválený od mé soukromé požární asistence. Je kovový a ještě kolem svíčky je sklo. To zabraňuje nejen zapálení čehokoli kolem svícnu, ale navíc chrání svíčku proti větru. 



Svícen se skládá ze tří částí, oddělitelného koše na svíčku, do kterého ještě patří skleněná nádobka a stojánku. Já si vybrala černý, dobře se mi hodí k vybavení zahrady. 



Svícen je moc krásný, jsem velmi spokojená. Do nádobky se vejde čajová svíčka, takže nemusím sháněk speciální svíčky. 

Pochválit musím i zabalení při dodání. Bylo opravdu důkladné, fólie, pěnový molitan... rozhodně se nemohlo nic rozbít, nebo zdeformovat. Co se mi naopak vůbec nelíbilo, byla délka čekání na zásilku. Je pravda, že při objednávce jsem byla na delší dobu doručení upozorněná, ale já se tak těšila, že mi ten čas vůbec neutíkal. 

Hned jsem si zapálila svíčku  a kochala se světýlkem.
Lucerničku si můžete pořídit ZDE .

Co vy a svíčky? Používáte jen tak, nebo dáváte přednost svícnům? 

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kouzelné tenisky mého kamaráda Percyho

Oldřich z Chlumu román a skutečnost

Kluk na větvi