Čas a jeho nedostatky


Poslední měsíc toho mám zase hodně. Já vím, že se opakuji, pořád si stěžuji na zaneprázdněnost, ale zdá se mi, že je toho čím dál víc. 


Všude pořád čteme články plné rad, na organizování času. Mám se vyhnout hraní her na internetu, vypnout Facebook, přestat sledovat emaily, přestat sledovat seriály v televizi, číst jen knihy, které mají pro mě smysl... Rad je všude plno. Já televizní seriály nesleduji, hry na počítači hraji minimálně, vážně jen když se potřebuji uklidnit, knihy čtu v podstatě všechny, které dostanu pod ruku a dočítám všechny ( to asi nezměním). Co kdyby se to ve čtvrtině, polovině ... knihy změnilo a mě se třeba zase líbila, časopisy miluji, kupuji většinou odborné časopisy a taky literární. Jen je nestíhám číst a hromadí se mi a já z toho mám pak výčitky že nic nestíhám. 

Jen pro zajímavost stručný seznam: 

přečtené knihy, čekající na recenzi              2ks
knihy k recenzi čekající na přečtení            4ks
rozečtené knihy                                           3ks
 knihy nachystané k přečtení z knihovny      15ks
knihy koupené nepřečtené                             12ks
časopisy nečtené                                          3ks
seminárky nenapsané                                   4ks
závěrečná práce rozepsaná                          1ks
prezentace nezpracované                             5ks

Navíc mi začínají zkoušky na které se musím učit. 


Proto jsem se rozhodla vyhlásit stop stav na kupování knih a půjčování knih z knihovny. Budu půjčovat jen knihy potřebné do školy a do práce.

Sama jsem zvědavá, jak dlouho to vydržím.
Dokážete si představit, že uvidíte v knihovně knížku, kterou si musíte nutně přečíst a vy ji tam necháte? 


Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kouzelné tenisky mého kamaráda Percyho

Oldřich z Chlumu román a skutečnost

Kluk na větvi