Jak si žiju

Za měsíč červenec mi přišlo opravdu hodně nových knih a pohledů. Vůbec si nemůžu stěžovat, že nemám co číst. Taky jsem samozřejmě navštívila knihovny. Mám nové spolupráce, nové radosti.
Hodně jsem se činila a díky tomu, že vstávám o půl hodiny dřív, jsem toho stihla i víc přečíst.

Nejprve balíček, který mi udělal největší radost. Bylo v něm 11 knih na které se moc těším.






Nejvíc jsem asi zvědavá na Selekci. Tolik jsem o ní četla. Nedávno jsem přemýšlela, že si ji koupím, tak moc jsem byla zvědavá. Jsem ráda, že ji mám. Všechny knihy pro mě byly překvapením a musím říct, že velmi příjemným. Jediný, kdo nebyl moc rád, byl můj přítel. Nedávno mi udělala novou poličku na knihy a ona je teď úplně a beznadějně plná. Budu muset pár knížek vyřadit. 

S knihami k recenzi přišla i jedna podepsaná. Tu jsem si nechala nakonec, protože jsem z ní měla velkou radost. 




K recenzi mi  přišla i kniha Malinkatý kretén. Dostala jsem ji v rámci akce pro blogery, hodně z vás se jí taky zůčastnilo a má knihu z nakladatelství Šulc a švarc doma. Mě přišla tahle sympatická kráska. 



Přišli mi i knihy z nakladatelství MOBA. Už jsem se lekla, že na mě tento měsíc zapomněli, ale nakonec knihy došly v pořádku.


Na pátračku se moc těším. Jsme celá rodina fanoušci Četnických humoresek a tak si asi přečtou knihu všichni. 



No jeden z nejkrásnějších členů rodiny si připletl a chtěl se fotit. 


Taky jsem si knihy koupila. Tato- Pravdivá zpověď byla přibalená k časopisu Dieta. Za 49 kč, no nekup to. Knihu Můj soused je čaroděj mám z Levných knih. 


Nakupovala jsem i pohledy. 


A samolepky. Prodavačka mě sice strašila, že mi je budou z pohledů a dopisů strhávat, ale já to risknu. 


K mé radosti mi přišel taky další pohled s postcrossingu. Je jen jeden a tak ho dám sem. Přišel z Běloruska a má nádhernou budovatelskou známku. Přítel prohlásil, by mu taková krásná známka udělala velkou radost. 




 No a nakonec celá hromada s další modelkou rodiny. 



Znáte některé z knih, líbí se?

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kouzelné tenisky mého kamaráda Percyho

Oldřich z Chlumu román a skutečnost

Kluk na větvi