Jak si žiju - Den nepřečtených knih


Trvalý odkaz na vložený obrázek


To je úplně super. Den nepřečtených knih. Jenomže když se podívám do své knihovničky a nově taky do své čtečky, nepřečtených knih je tolik, že za jeden den to prostě nejde stihnout, i kdybych četla 24 hodin. 


Snažila jsem se získat ještě více času na knihy. Já vážně knihu tahám všude s sebou, někdy teda čtečku. Čtu při čekání na zastávce, při cestě autobusem, když je kniha napínavá i při chůzi po chodníku ( je to trochu nebezpečné, ale ráno jsou ulice ještě celkem prázdné), v polední pauze (když nějakou mám), při koukání na televizi, někdy i při jídle. Minule jsem přemýšlela, že knihu vytáhnu i při čekání ve frontě u pokladny, ale nakonec jsem to vzdala, fronta nebyla moc dlouhá a já si netroufla. 
Můj nejnovější vynález jsou audioknihy (já nevynalezla audioknihy jako takové, ale jejich využití pro mě). Pouštím si je, když uklízím. Uklízení jako takové moc nemusím, ale když při tom poslouchám knížku, celkem to jde a snažím se úklid protáhnout do konce kapitoly. Mohlo by to prospět i mé domácnosti. jen při vaření mi hučí digestoř a poslouchat se nedá, škoda. Teď jsem měla technické problémy se sluchátky, ale včera jsem dostala nové, tak hurá na úklid. 

Super jsou knihy z audiotéky, rozhodně doporučuji. 
audioteka.cz :: Hlavní strana

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kouzelné tenisky mého kamaráda Percyho

Oldřich z Chlumu román a skutečnost

Kluk na větvi