Máme doma ježka - červíci

Máme nového obyvatele našeho domu. Už jsem psala, že jsem si pořídila ježka. Jenže s ním nám do domu přibylo i jeho jídlo. Nevím nakolik jste informováni o složení stravy ježka. Ano, baští kočičí konzervy a granulky. Bohužel pro jeho zdraví je potřeba aby jedl i živý hmyz.

Od chovatelky Moniky Rousové, jsme do začátku dostali moučné červy. Ty se mi zdají z celého sortimentu nejjednodušší na přepravu a spotřebu. Už jste někdy měli v rude červa? Jsou teď taky součástí naší domácnosti. Doteď jsem je kupovala ve zverimexu v menším množství, ale kvůli ceně a dopravě jsem chtěla změnu.



Vyrazila jsem na burzu zvířat do Kladna, která se koná jednou měsíčně. Jela jsem tam poprvé, natěšená, jak dovezu Snížkovy dobrůtku a ještě se pokochám pohledem na papoušky, ještěry atd. Burza se měla konat od šeti do desíti hodin ráno. My jsme přijeli něco málo po osmé a už jsem jen koukali jak všichni balí a jedou domů. Shrnuto a podtrženo, žádný hmyz jsme nesehnali.


Další můj pokus - nákup přes intenet s doručením poštou. Nevím, co by říkala naše pošťačka, kdyby věděla co vezla v balíku. Já poštu dost využívám, celkem pravidelně mi chodí balíky, proto bych s paní pošťačkou chtěla být za dobře.



Přišla mi velikánská papírová krabice, v ní byla druhá papírová krabice a v ní volně litr červů. Samozřejmě papírem jich pár prolezlo, takže červy byli doslova všude. Ve velké krabici, v malé krabici, ale i mimo obě krabice. Myslím si, že lozit po koberci a sbírat červy není žádná velká zábava. No a to jsou jenom červíci, přitom ježci baští i šváby, cvrčky, kobylky atd.



Když to shrnu, máme necelý litr červů, které musím krmit, aby mi neumřeli a mohl Snížek krásně mlaskat hned po probuzení. Moje dcera mi sliboval, že o červíky se bude starat ona a teď je ani nechytí do ruky. No jo, jsou to těžkosti s těmi zvířátky, ale když je milujete, není co řešit.



Můj zlatý čtenář. 

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kouzelné tenisky mého kamaráda Percyho

Oldřich z Chlumu román a skutečnost

Kluk na větvi