Ježek na procházce

Ráno jsem nechala proběhnout psa a večer přišla řada na ježka. Je to můj čumáček ufuněný, který moc rád běhá. U ježků je škoda, že se probouzejí až večer a to už jsem někdy unavená. Dnes jsem si řekla, že mu to všechno vynahradím a nechám ho běhat alespoň hodinu. 



Rozestavila jsem mu na podlaze plno hraček a prolízaček, tunel a krabičky, ať si to Snížek hezky užije. Naštěstí nejhorší vedra už jsou za náma a podlaha na chodbě hezky studí, tak si lebedíme a hrajem si. Já představuji úplně tu nezábavnější prolízačku ze všech. 

Musím mu dnes dát extra porci červíků, když se tak unavil, aby se i dobře napapal. 


Při pouštění Snížka mám hned dva pomocné hlídače. Oba ho pozorně sledují, aby náhodou nezalezl tam kam nemá. Klidně si tak můžu odejí udělat limonádu, pes hlídá nejen ježka, ale i kočku. Kočka hlídá ježka a mě tedy stačí hlídat psa. Je to super, protože jediný, kdo mě poslouchá je právě pes. Mám to doma dobře zařízené.


Jen bych potřebovala aby trochu postál na focení. Když má tu možnost, běhá sme s tam a není k zastavení. Z dvaceti fotek vyšlo jen pár.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kouzelné tenisky mého kamaráda Percyho

Oldřich z Chlumu román a skutečnost

Kluk na větvi