Listování

Přesto, že je zkouškové v plném proudu, vyrazila jsem na Listování s Robertem Fulghumem.


Roberta Fulghuma mám moc ráda nejen já, ale i moje máma. Proto jsem jí slíbila, že se s autorem setkám a nechám si podepsat jeho novou knihu. Nejprve jsem myslela, že navštívím některou z akcí pořádanou v Praze. Bohužel zkouškové mi zabralo daleko víc času, než bylo v plánu a já si musela počkat na akci přímo v Kladně. 

Autor fotky Marek Garamszegi


Pokud někdo z vás neví, co je to Listování, může si na stránkách projektu přečíst: "Listování je cyklus scénického čtení, je to dýchající představení s rekvizitami, kostýmy, hudbou, začátkem a koncem."

Já už navštívila představení Dobrý proti severáku v Kladně a Goryla a já na Světě knih. Nadšené jsme byly obě i s dcerou, parádně jsme se nasmály a myslím, že i díky tomu dcera teď víc přimkla ke čtení. Knihy díky tomuto projektu ožívají, najednou jsou plastičtější.


Na Roberta Fulghuma jsem čekala v BB kavárně. Jde o velmi příjemnou kavárnu, která mívá i bezlepkové zákusky a moc dobrou kávu. Přišla jsem dřív, ukořistila výhodné místo a krátila si čekání čtením. Nemusela jsem čekat dlouho - asi pět stránek, a přišel. Jo, byl to on, usměvavý, charizmatický, a moc příjemný. Hned se nás snažil rozveselit. Začal si své publikum fotografovat, prý se na nás přišel podívat, aby se ujistil, že jsme skuteční. Řekl nám, že při psaní knih je sám a naše fotografie mu připomenou komu jsou knihy určené. Podívá se na ně a už nebude sám. Při čtení jsme prý taky sami a tak můžeme říkat, že autora známe. 

Nálada byla najednou moc přátelská a mohlo začít představení. Bylo to zábavné, v malém prostoru byli diváci přímo vtaženi do děje. Po představení následovala auogramiáda. Já jsem s autorem prohodila jen pár slov, kupodivu co říct, jsem věděla, až když už jsem nebyla na řadě a tak to aspoň napíšu.

 Děkuji za vaše knihy, jsou zábavné a zároveň velmi chytré. Nutí člověka zamyslet se nad svým životem a prioritami, za kterými se ženeme.

Autor fotky Marek Garamszegi

Každému doporučuji jít se podívat na Listování, rozhodně to stálo za to. Za pár korun dostanete skoro hodinu čistého smíchu a smích léčí, to je známá věc. Já si pana Fulghuma vyfotila a on si vyfotil mě, jsme si tedy kvit. Taky mám podpis pro mámu, pro mě krásně strávené odpoledne.


Autorem použitých fotografii je Marek Garamszegi z Atelieru Garáž

Na té vrchni fotce jsem i já, ale neřeknu kde. :-)


Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kouzelné tenisky mého kamaráda Percyho

Oldřich z Chlumu román a skutečnost

Kluk na větvi