Zápisník - předsevzetí

Můj týden bez cukrů a masa je za mnou. Mám tu malé vyhodnocení.




Jak se mi povedlo dodržet své předsevzetí?

No, vedla jsem si celkem dobře. Za celý týden jsem si nedala ani jeden čtvereček čokolády. Kdo mě zná ví, jak těžké to pro mě je. Neosladila jsem si kafe, neměla jsem ani jeden oplatek. Jedinou sladkost, kterou jsem si dopřávala, bylo ovoce. Snažila jsem se ovoce mít spíš dopoledne a večer si dopřát raději zeleninu. 

Maso. Je to zvláštní, ale to bylo na mém týdnu úplně nejlehčí. Maso mi vůbec nechybělo. Nejedla jsem ani uzeniny. Dokonce jsem přiměla i přítele dát si bezmasí oběd. S omezením masných výrobků bych chtěla rozhodně pokračovat.

Cvičení. Přes týden je to pro mě velmi těžké, přimět se cvičit. Od rána jsem v práci, vracím se domů kolem páté, kdy ještě musím udělat přípravu na vyučování, odpovědět na emaily, udělat něco do školy, věnovat chvilku dceři, uvařit večeři... Kde najít čas a chuť se zapotit. Tady je největší problém, pro mé předsevzetí. Za sedm dní jsem cvičila jen čtyřikrát. Většinou 40 minut na rotopedu plus posilování. 



Rozhodně se nechystám přestat. Budu pokračovat s cvičením. Nebude to každý den, ale budu se snažit cvičit pravidelně. Nebudu jíst oplatky a sušenky. Já s mojí bezlepkovou dietou, jsem je měla jako takovou berličku. Nosila jsem si je jako svačinu a někdy i oběd. Bylo to pro mě jednoduší a rychlejší než si chystat svačinu. Nově jsem si pořídila bezlepkové kaše na snídani i musli.  Sama jsem si je namíchala v Mixit. Jsou moc dobré a hlavně zdravé.



Za ten týden se mi občas stávalo, že se mi točila hlava a cítila jsem se slabá. Nevím jestli to bylo v důsledku nedostatku cukru, nebo na mě leze nemoc. Přitom jsem se snažila jíst pravidelně, musím přiznat, že někdy jíst zapomenu v návalu povinností.

Tak mi držte palce, ať to vše zvládnu. Moji studenti mě pozvali na maturitní ples a tak bych potřeboval trochu zhubnout. 

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kouzelné tenisky mého kamaráda Percyho

Oldřich z Chlumu román a skutečnost

Kluk na větvi