Nové knihy

Nové knihy. Zastávám názor, že knih není nikdy dost. Některé knihy mám z knihovny, jiné jako recenzní výtisky a další jsem si koupila. Jen nevím, kdy si na ně najdu čas. Zkouškové období vrcholí, je toho opravdu moc.

Nejprve knihy, které jsem si sama pořídila. Nakupovala jsem v Levných knihách.


Celá naše rodina miluje kočky. Máme to vlastně celkem hezky rozdělené. Všichni máme rádi zvířata, ale já mám nejraději pejsky, přítel kočky a dcera koně. Je celkem jasné, že o tuto knihu stál nejvíc přítel, ale čtení je asi spíš na mě. 


Na knihu Jíst meditovat a milovat jsem četla hezké reakce. Tak jsem si ji pořídila. Cena byla velmi přijatelná. 

Knihovna, poslední dobou jsem tam i dvakrát týdně. Většinou samozřejmě beru knihy do školy. Potřebuji napsat seminární práce a jsem zapsaná na zkoušky. Limit v knihovně je dvacet knih a já je mám vždy všechny. Proto jsem tam tak často. Občas si udělám radost a půjčím si i něco na odreagování. 



Pekařova dcera - zase jsem četla pozitivní reakci na internetu. Tak snad se mi bude taky líbit.


 Sempre je jedna z  knih, kterou zrovna čtu a moc se mi líbí. Dobrý nápad a výborné zpracování.



Umberta Eca mám ráda a tak, když jsem v knihovně viděla tuto krásku, sáhla jsem po ní. 


Komiks. Poslední dobou se mi moc dobře čtou. Zase jsem upoutávku viděla na internetu a zaujala mě. Líbí se mi kresby, které vyjadřují děj.
To je z knihovny vše, tentokrát jsem se opravdu krotila a plno krásných knih jsem nechala v policích. Stavím se pro ně hned po zkouškovém období. 

Dvě knihy jsem dostala k recenzi. 


První je Mozek teenagera. Jsem zvědavá. Třeba se mi podaří lépe porozumět mým studentům a nakonec i dceři. Právě proto jsem si tuto knihu vybrala. 



Z nakladatelství Portál, jsem dostala knihu pro děti. jako pedagožka a matka ji mám zrecenzovat. Tak se o to pokusím. Zrovna ji čtu a už teď můžu prozradit, že se mi líbí. 


To je teda hromada. Potřebovala bych více času.

Znáte některou z knížek?

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kouzelné tenisky mého kamaráda Percyho

Oldřich z Chlumu román a skutečnost

Kluk na větvi