Ruku na srdce, náhody neexistují


 Autor: Petr Rajchert
Čte: Petr Rajchert
Délka : 10 hodin 29 minut

Podle anotace jde o romanticko-dobrodružný thriller, ve kterém budete s reklamním kreativcem Tomášem sdílet řadu vyhrocených situací. Souhlasím s označením. Budete poslouchat příběh z dvou životních etap hlavní postavy -Tomáše. Jde o vyprávění o lásce mezi mužem a ženou, o dobrodružném ztroskotání na pustém ostrově, o životě úspěšného podnikatele, který pro samou práci ztratil sám sebe. Příběh je plný životních pravd, které využijete v každém období svého života. 

Autor si tentokrát sám knihu i namluvil. Není divu, je to mimo jiné i herec a tak k tomu má všechny předpoklady. U audioknihy je velmi důležité podání, volba tempa čtení, intonace hlasu. Aby to bylo všechno dokonalé, měl by mít, ten kdo čte, ke knize vztah. Musím přiznat, že mi trvalo mnohem delší dobu, si na nový hlas zvyknout, ale pak jsem byla spokojená a zaposlouchala se. 


Zdroj


Příběh má dvě časové roviny, které se po kapitolách střídají. Pozorujeme tak život Tomáše ve dvou etapách s odstupem zhruba deseti let. Z počátku je to trochu matoucí, ale jak si na to člověk zvykne, není problém s orientací v ději.

Moc se mi líbili hlavně životní pravdy, které v nahrávce zazní. Tomáš si v obou časových rovinách uvědomuje, že jeho život není takový jaký by ho chtěl mít. Snaží se bilancovat a rozhodnout se, co je pro něj to nejdůležitější a jak se zachová. Mě osobně bylo daleko sympatičtější Tomášovo mladší já. Byl to sice pořádný sobec, ale vybral si tu správnou cestu, po které je třeba jít. Jeho starší já, si nevedlo tak dobře. Možná je to i tím, že mladší Tomáš prožil to větší dobrodružství, tak se mi to lépe poslouchalo.Další mou oblíbenou postavou byla Linda. Její vyrovnaná a milá povaha, se mi moc líbila.


U nahrávky se určitě nudit nebudete. Obsahuje plno zvratů, překvapivých vyústění, napětí. Rozhodně doporučuji, možná se zamyslíte nad svým životem a nad cestou, kterou půjdete dál.



Audioknihu si můžete zakoupit ZDE

Za audioknihu k recenzi děkuji Audioteka.cz



Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kouzelné tenisky mého kamaráda Percyho

Oldřich z Chlumu román a skutečnost

Kluk na větvi